donderdag 27 oktober 2011

Do you think we'll be in love (forever)?

Bonjour!

Het is al even geleden dat ik heb geschreven. Excuses verzinnen is lame dus laat ik dat maar niet doen. I know, mijn afwezigheid was excruciating en en dat wil ik goedmaken met wat leuke plaatjes. Some soothing and relaxing (wanneer ik dit aan het typen ben, stelt mijn autocorrector laxerend voor. Misschien werken deze plaatjes voor sommige onder jullie op de darmen...)songs, ideaal voor op de achtergrond of op voorgrond wanneer de combinatie met andere activiteiten als lezen of werken uitgeschakeld is (zoals bij mij op dit moment, feeling like a zombie. Minus the BRAAAAIINNNSS!-part, that is).

Eerste nummer: Lana Del Rey - Diet Mountain Dew



Jahaa, ik weet het, ze wordt vreselijk gehypet, maar ik vind de aandacht voor haar muziek terecht. Dit nummer vind ik eigenlijk beter dan Video Games. 

Tweede nummer: Wise Blood - Loud Mouths




Ook het heerlijke Wise Blood heb ik leren kennen dankzij Kirsten Lemaire. Danke schön, Frau Lemaire! Check ook zeker Nosferatu.

Derde nummer: SBTRKT - Hold On 



Iedereen lijkt wild te lopen voor SBTRKT, maar ik vind zeker niet alle nummers op zijn debuut even goed. Dit gezegd zijnde, vind ik Hold on wel heel mooi en wil ik dit dan ook met jullie delen.


Zet de liedjes op replay and let the relaxing begin... 
 
Enjoy your weekend! 
x





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten