woensdag 10 augustus 2011

“It's really hard to walk in a (single) woman's shoes -- that's why you sometimes need really special shoes!”

Aaah Sex and the City, jij onuitputbare bron voor tips, quotes, inspiratie en zoveel meer! Nu, de quote is niet zomaar random gekozen (in tegenstelling tot al die idiote grietjes op Facebook die het nodig vinden om bij 'Over mezelf' een of andere quote te plaatsen die op werkelijk élke persoon van toepassing kan zijn en ons dus niets bijleert over de persona van het idiote grietje in kwestie, maar dit terzijde), het is bij momenten echt moeilijk om een vrouwtje te zijn. En dan kunnen leuke schoenen uw dag een stuk beter maken! Neen, ik stel hier niet voor dat schoenen uw relatieproblemen of uw identiteitscrisis kunnen oplossen. Wat ik wil zeggen is dat met de fast fashion van tegenwoordig (hoera, ik heb iets nieuws geleerd, dank u vriendelijke mijnheren en mevrouwen van De Standaard) het bij momenten moeilijk is om nog origineel voor de dag te komen. De kans is namelijk heel groot dat wanneer je apetrots je nieuwe topje van Forever 21 (Jau zenne, webbedanauoek!) je vriendin het ook net gekocht heeft. Alas (Kan iemand terug 'alas' invoeren? Please?)! Geen nood, ik bied u de oplossing: fancy shoes! Shoes vrolijken uw outfit op en geven u de kans om de coolest kid on the block te zijn. De volgende schoenen maken dit mogelijk. Bij elk paar schoenen geldt: wees snel, vooraleer een of andere bloggende, modebewuste trut ze ook heeft!
De Dog Shoes van de Isrealische ontwerper Kobi Levi. Miljaar, dat zijn leuke schoenen! En zo vreselijk schattig! Als je geen dog person bent, kan je ze best niet kopen. En dan kan je ook best wegblijven van mijn blog, vuile dierenhater! Dat laatste is een fratske. Or is it...

Up next...
De leuke sneakers van Dolfie! Ja, ik weet het, ze zijn al op veel blogs gesignaleerd en dus zal je niet super origineel meer zijn. Bon, zet u erover en just enjoy the awesomeness of these shoes! U zal er ongetwijfeld very groovy uitzien met deze schoenen aan uw met eksterogen geplaveide voeten! Of schimmel, u kan kiezen. Of gewoon geen vieze voetaandoeningen.

En last but not least....

Bergbottines van Asos! Hmm, ja, ik weet het, echt mooi zijn ze niet. Maar opvallen zult ge! Ik weet eigenlijk niet goed waarom ze in deze lijst staan. Ik vind ze gewoon heel leuk omdat ze me doen denken aan schoenen die ik had in het derde leerjaar. Deze schoenen waren zo onwijs gaaf  omdat ze niet alleen ongelooflijk gemakkelijk waren, maar ook omdat het hoofd van Bart Simpson boven de veters stond. No more words are needed here.

Zo, dat was het voor vandaag! DAAAAAAAAAAAG x



1 opmerking:

  1. Mijn hart was gebroken, ik geloof nooit dat ik mijn ex weer terug zal krijgen totdat Dr. Trust mijn ex binnen 24 uur terugbracht met een krachtige liefdesbetovering. Hij is betrouwbaar voor positief resultaat, neem contact op met de spell-caster voor liefdespreuk via e-mail: >>>> placeofsolution@yahoo.com <<<< of WhatsApp op + 1443281 3404

    BeantwoordenVerwijderen