woensdag 20 juli 2011

Can I get a taste of lofticries and trembling thighs

Dit nummer staat al zo'n twee maanden bij mij op replay. Ik krijg er niet genoeg van. Zo heeeerlijk. Hun andere uitgebrachte nummer, Ungirthed, is ook ongeloofelijk goed. Purity Ring is een nieuw project van Gobble Gobble lid Corin Roddick, samen met een vriendin van hem, Megan. Ik hoorde dit nummer voor het eerst op het immer aangename radioprogramma Select op Studio Brussel met de zoetgevooisde (niet ironisch) stem van Kirsten Lemaire. Ook het volgende plaatje ken ik via Select (en ook dit nummer heb ik al grijsgedraaid (wel... euh, ik heb al veel op de play-knop gedrukt)):
Jupjup, u ziet het goed! Nina Sky, de deernes die ons al een hele poos geleden wekenlang terroriseerden met Move your Body. Maar nu hebben ze de juiste weg ingeslagen en hebben ze zich wat verhipstert (kunnen we dit ook al als werkwoord gebruiken? Ja toch hé?) en vercoolt. Ze worden hier vergezeld door Creep. Creep is een tweekoppige band bestaande uit de New Yorkers Lauren Flax en Lauren Dillard. De muziek die ze maken, wordt wel eens onder de noemer van witch of haunted house geplaatst. Noem het zoals je wilt, heks of spook, het kan me niet schelen. Dit nummer is gewoon verslavend.
Enjoy!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten